Pizza ma być na cienkim, czy grubym cieście?
3 do maksymalnie 8 sekund. Właśnie tyle czasu ma strona internetowa na przyciągnięcie uwagi potencjalnego klienta. To bardzo krótko, zatem nie można pozwolić sobie na błędy. Liczba bodźców docierających do klienta w chwili kiedy jest na naszej stronie internetowej jest liczona w setkach. Jak skupić uwagę użytkownika? Zawsze reklamodawca ocenia własną pozycję ze swojego punktu widzenia. Pierwszym krokiem ku sukcesowi jest postawienie się w roli klienta. Każdy projekt reklamowy rozpoczynamy od obiektywnej analizy zachowań klientów firmy. Obowiązują różne zasady w relacjach B2B i B2C, ale na końcu decyzję podejmuje człowiek. Wygenerowanie w tak krótkim czasie zainteresowania jest niemożliwe. Za to można spróbować poprowadzić krok po kroku naszego użytkownika, każdy kolejny krok jest trudniejszy, ale przybliża nas do sprzedaży. Dając możliwość wyboru upewniasz odbiorcę w decyzji zakupowej. Strona internetowa nie ma generować, ale zaspokajać potrzebę, dając poczucie jej natychmiastowej, fizycznej realizacji. Klient wchodzi na stronę z wyszukiwarki po wpisaniu określonej frazy i to co zobaczy musi precyzyjnie odpowiadać oczekiwaniom. SEO Media jest małą firmą zapewniającą klientom indywidualne podejście do zlecenia. Realizujemy uzgodniony plan w bliskiej relacji ze zleceniodawcą. Na bieżąco podsumowujemy efekty w celu nieprzerwanego zwiększania efektywności. Przekonaj się i zadzwoń.
Podoba się Panu samochód w czarnym, czy czerwonym kolorze?
Biuro firmy ma mieć jedną czy więcej kondygnacji?
WYKONANE PROJEKTY
(Wybrane przykłady)